WIRTUALNA ASYSTA
Kim jest nasza Wirtualna Asystentka dla Ciebie?
To zdalny pracownik wspierający kluczowe działania w Twoim przedsiębiorstwie. Wykonuje szereg zadań typowo asystenckich, jak research, organizacja, administracja biura, przygotowanie zestawień czy dokumentacji.
Sprawdź, czy oddelegowana dla Ciebie Wirtualna asystentka spełni biznesowe potrzeby Twojej firmy.
Zakres naszych obowiązków
WIZERUNEK MARKI
- administracja bloga (zamieszczanie powierzonych treści, aktualizacje)
- administracja portali społecznościowych tj facebook, instagram, linkedin (zamieszczanie powierzonych treści)
- grafiki, infografiki tworzone w prostych programach typu canva
WIRTUALNY SEKRETARIAT
- research
- wyszukiwanie produktów
- wypełnianie formularzy i druków
ZARZĄDZANIE KALENDARZEM I ORGANIZACJA WYDARZEŃ
- prowadzenie kalendarza
- koordynacja wydarzeń
- umawianie i monitorowanie spotkań
- organizacja podróży służbowych i prywatnych
- wsparcie organizacji eventów służbowych, między innymi: wynajem sali, wynajem obsługi, zamówienie cateringu
Twoje korzyści
BIZNESOWE
Wszelkie koszty związane z tworzeniem miejsca pracy bierzemy na siebie;
Posiadamy programy i licencje niezbędne do prawidłowego wykonania zadania;
Jesteśmy zespołem zdobywającym coraz więcej umiejętności, a koszt szkoleń bierzemy na siebie.
PRAWNE
Posiadamy gotowe szablony umów, co oszczędza koszt związany z ich przygotowaniem;
Nasze umowy posiadają niezbędne klauzule między innymi o zachowaniu poufności, abyś czuł się bezpiecznie;
Po ukończeniu zadania przekazujemy wszelkie prawa autorskie do zakupionych dzieł.
OSOBISTE
Delegując zadania zyskujesz wsparcie w zawiłych projektach, nie tracąc nad nimi kontroli;
Zyskujesz dodatkowy czas na sprawy ważne dla siebie, np. rozwijanie zainteresowań;
Zaoszczędzony czas na zarządzaniu projektem, czy zespołem możesz wykorzystać na spotkania z rodziną.
Przebieg realizacji
WSTĘPNA ROZMOWA
Odpowiadamy na Twoje pytania, rozwiewając wszelkie wątpliwości. Poznajemy Twój styl pracy i sposób w jaki realizujesz swoje zadaniami.
Podczas rozmowy szczegółowo omawiamy Twoje potrzeby i omawiamy sposób formę ich realizacji.
Omawiamy zakres naszych przyszłych obowiązków i formę przekazywania zadań. W pierwszym miesiącu możesz skorzystać z pakietu na start, aby sprawdzić naszą usługę.
ASPEKT PRAWNY I FINANSOWY
Przygotowujemy umowę na usługę oraz załącznik omawiający zasady współpracy.
Wystawiamy fakturę na ustaloną kwotę i przesyłamy zestaw dokumentów do podpisania.
Po dokonaniu płatności i podpisaniu umowy rozpoczynamy realizację pierwszych zadań.
WYKONYWANIE ZADAŃ
Wykonujemy zadania w ustalony podczas rozmowy sposób, np. za pośrednictwem narzędzia Trello.
Kontrolujemy czas poświęcony na konkretne zadania, a z ustaloną wcześniej częstotliwością przesyłamy Tobie raport.
Podczas rozmów kontrolnych, rozwiązujemy wszelkie niejasności i zdajemy relację z dotychczas wykonanych prac lub omawiamy kolejne działania.
Cena usługi
Możesz wybrać jednorazowy pakiet na start, jeden z proponowanych pakietów godzinowych lub skorzystać z jednorazowej usługi wirtualnej asysty wykupując 1 godzinę na konkretne zadanie.
Wszystkie pakiety są płatne z góry, podane ceny nie uwzględniają podatku VAT.
JEDNORAZOWO
1 godzina- Usługa do wykorzystania na jednorazowe zadanie.
PAKIET NA START
5 godzin- Pakiet jednorazowy do wykorzystania w ciągu pierwszego miesiąca.
- Możliwość dokupienia godzin w cenie *75zł/godzina.
PAKIET MINI
10 godzin- Pakiet do wykorzystania w ciągu jednego miesiąca.
- Niewykorzystane godziny, nie przechodzą na kolejny miesiąc.
- Możliwość dokupienia godzin w cenie *75zł/godzina.
PAKIET STANDARD
20 godzin- Najczęściej wybierany pakiet.
- Pakiet do wykorzystania w ciągu jednego miesiąca.
- Niewykorzystane godziny, nie przechodzą na kolejny miesiąc.
- Możliwość dokupienia godzin w cenie *75zł/godzina.
Usługi uzupełniające
E-booki i prezentacje
Przygotujemy prezentację multimedialną lub stworzymy ebooka, na dedykowanym Twojej marce szablonie.
Smart Media
W ramach usługi Smart Media prowadzimy profile w mediach społecznościowych Twojej marki.
Formularz kontaktowy