+48 783 384 418 biuro@ktpartnerzy.pl

Współpraca

Jak zacząć zdalną współpracę

Umów się na rozmowę

Twoja firma się rozrasta, a Ty potrzebujesz dodatkowych rąk do pracy? Chcesz jednak uniknąć zatrudniania pracownika na etat, ale nie wiesz jak rozpocząć współpracę zdalną z naszą firmą.

Skontaktuj się z nami. Podczas rozmowy telefonicznej lub video, powiemy Ci jak wygląda współpraca zdalna, jakie są jej plusy i minusy.

Rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

 

Twoje potrzeby

Podczas rozmowy ustalimy także, jakie są Twoje potrzeby. Razem wybierzemy najkorzystniejsze rozwiązanie dla Ciebie i ustalimy formę oraz sposób delegowania wszystkich zadań.

Bezpieczeństwo

Po ustaleniu wszystkich potrzeb i omówieniu warunków podpiszemy umowę współpracy. Jednym z zapisów umowy jest klauzula poufności, a cała umowa stworzona jest z korzyścią głównie dla Twojej firmy. 

 

Delegowanie i realizacja zadań

Po dokonaniu wszelkich formalności możesz delegować nam zadania w umówionej wcześniej formie. Ustalamy harmonogram pracy i ważne terminy realizacji. Na każdym etapie prac możesz się z nami kontaktować, a jeśli pojawią się dodatkowe pytania jesteśmy do Twojej dyspozycji.

 

Raport i rozliczenie

Podczas wykonywania zadań zawsze mierzymy czas. Dzięki cotygodniowym raportom zyskujesz dodatkową kontrolę i wiesz ile zadań możesz jeszcze oddelegować. 

Dodatkowo, wykupując konkretny pakiet usług, masz świadomość kosztów, dzięki temu nigdy nie zaskoczy Cię rozliczenie końcowe.

 

FAQ 

Nigdy nie nawiązałeś współpracy za pośrednictwem internetu? Masz obawy, że stracisz kontrolę i Twoje zadania nie będą wykonane?
Poszukaj odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi umów się na bezpłaną, 15 minutową konsultację lub napisz do nas maila.

W jakich godzinach pracuje firma?

Firma czynna jest w godzinach od 8:00-16:00.

W tym czasie odpowiadamy na pytania, odbieramy telefony i kontaktujemy się z naszymi klientami. 

Jak można się z Wami skontaktować?

Preferujemy kontakt mailowy: biuro@ktpartnerzy.pl  
Nie zostawiam żadnego maila bez odpowiedzi.

Możesz także napisać do nas za pośrednictwem profili społecznościowych:
Facebook
Linkedin
Instagram

lub skontaktować się telefonicznie:

telefon: +48 783 384 418

W jakim czasie otrzymam odpowiedź?

Zawsze odpowiadamy na maile w ciągu 24h w dni robocze.

Jeżeli już rozpocząłeś z nami współpracę, w godzinach od 8:00-16:00 kontaktujemy się z Tobą w ciągu godziny.

Czy podane na stronie ceny uwzględniają podatek?

Tak. Wszystkie widniejące na stronie ceny są brutto, uwzględniają 23% podatku VAT.

Mam jednorazowe zadanie, jak mogę sprawdzić cenę?

Najlepiej przesłać zadanie do wyceny. Po dokładnym opisaniu możemy wycenić usługę precyzyjnie.

Skontaktuj się z nami i skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, nasza firma jest płatnikiem VAT.

Jaka jest forma rozliczenia?

Płatności za nasze usługi dokonasz jedynie przelewem na konto. Numer konta i termin płatności zawsze podane są na fakturze.

Czy ceny podlegają negocjacji?

Nie. Nasze ceny uwzględniają nie tylko nasze doświadczenie, opłaty za aplikacje i narzędzia z których korzystamy. 

Szkolenia, podatki, stworzenie stanowiska pracy i wiele innych, to koszty które oszczędzasz. Dzięki współpracy z nami oszczedzasz wartość nawet do 2 etatów które musiałbyś stworzyć.

 

Gdzie znajdę ceny za Wasze usługi?

Klikając w zakładkę USŁUGI znajdziesz specyfikację usług jakie świadczymy. Każda z nich jest szczegółowo opisana, włączając w to ceny brutto.

Kliknij w interesującą Cię usługę.

 

Jak kontrolujecie czas pracy?

Korzystamy z zewnętrznego narzędzia jakim jest aplikacja trello. Po rozpoczęciu danego zadania włączamy czas i zatrzymujemy po jego zakończeniu.

Raz w tygodniu otrzymujesz od nas raport, w który szczegółowo są rozpisane zadania i czas ich wykonania. Tak abyś miał możliwość kontrolowania np. wykupionego pakietu wirtualnej asysty.

Ile czasu wykonujecie zadania?

Wszsytko zależy od zadania. Nie mam jednego czasu na ich wykonie. 

Skontaktuj się z nami, opisz szczegółowo czego potrzebujesz, a my określimy czas jego wykonania.

Czy wykonujecie pojedyncze zadania?

Tak, oczywiście. Nie masz obowiązku wykupienia całego pakietu lub przychodzić z ogromnym wyzwaniem.

Skontaktuj się z nami, skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i sprawdź cenę oraz termin realizacji.

Czy przyjeżdżacie do firm osobiście?

Nie. Przy usługach jakie świadczymy nie ma takiej potrzeby. Dzięki temu oszczędzamy między innymi czas, aby móc przeznaczyć go na ważne dla Ciebie zadania.

Offline jesteśmy jedynie na szkoleniach, wystąpieniach bądź konferencjach. 

Jak dobieracie specjalistów do mojego zadania?

Zawsze robimy bardzo szczegółowy wywiad. Dopytujemy o Twój styl pracy, pisania, czy wartości.

Dobieramy specjalistę na podstawie jego kompetencji, tak, aby Twoje zadania były wykonane precyzyjnie, z jak największą starannością. 

Dopasowujemy doświadczenie, ale także charakter naszego specjalisty, tak, aby zaistniała między Wami biznesowa chemia. 

Czy mogę skorzystać z Waszych usług jako osoba prywatna?

Oczywiście. Wykonujemy różne zadania, od wyszukania prezentów urodzinowych, przez rezerwację stolika w ulubionej restauracji, po organizację wypoczynku. Przydzielamy w tej sytuacji specjalistę z bogatym doświadczeniem życiowym, który potrafi postawić się w wielu sytuacjach.

Skontaktuj się z nami i sprawdź, czy wykonamy Twoje zadanie.

Czy przekazujecie prawa autorskie?

Oczywiście. Po przekazaniu dzieła, jego pełnej akceptacji i uregulowaniu płatności przekazujemy Tobie pełne prawa autorskie, co zapewniamy w umowie i praktyce. Umowy podpisujemy osobiście, bądź podpisem kwalifikowanym, co jest również gwarantem naszej rzetelności. 

Czy macie klauzulę prywatności?

Oczywiście. Zaufanie to podstawa w relacjach biznesowych z nami. Bez nich nie wyobrażamy sobie współpracy.

Nasza klauzula poufności to bardzo szczegółowo opisana §9 naszej umowy.

Skontaktuj się z nami, możemy udostępnić Tobie interesujące Cie fragmenty wzoru umowy.

 

W jakiej formie mogę delegować Wam zadania?

Wszystko jest formą umowną. Ustalenia spisujemy w załączniku do umowy.

Rekomendujemy i najczęściej pracujemy przy użyciu aplikacji Trello. Możesz też przekazywać nam zadania mailowo.

 

Nasi Partnerzy

Opinie naszych klientów

wirtualna asysta

Czy można dostać coś cenniejszego od czasu? Dla mnie to wysoka wartość, a Ilona z KT Partnerzy właśnie to mi daje: CZAS.
Zlecone zadania są starannie i na czas wykonywane, z pełnym zaangażowaniem.
Długo nosiłam się z zamiarem podjęcia współpracy z VA – myślałam, że nie mam aż tyle zadań do delegowania, że sama zrobię to szybciej, lepiej, itd. Okazuje się, że wszystkie te obiekcje były nieprawdziwe. Z każdym miesiącem współpracy z Iloną znajduję coraz więcej zadań do delegowania – dzięki temu mam czas na rozwój swojej firmy, ale też czas dla siebie (co dla pracusiów takich jak ja jest sporym sukcesem 😉 ).
Jednym słowem polecam współpracę z VA, i polecam współpracę z Iloną! Ja już sobie nie wyobrażam pracy bez jej wsparcia.

Monika Sobolewska
MS Creative Monika Sobolewska

organizacja

Z ogromną przyjemnością polecam KT Partnerzy i ich markę Way of Taste jako solidnego i godnego zaufania organizatora wszelkich wydarzeń związanych z tematyką podróżniczą i kulinarną. Ilona i Robert za każdym razem wykazują się dużym profesjonalizmem, kreatywnością i niesamowitą energią a same eventy są dopracowane w najmniejszych szczegółach i z ogromną starannością.

Cenię sobie ich otwartość oraz bardzo dużą pracowitość. Są pełni pomysłów i planów na przyszłość, konsekwentnie pokazują, że można i, że warto, ruszyć się z kanapy, a zwiedzanie może być ciekawe nie tylko w odległych czy egzotycznych zakątkach świata.

Miałam przyjemność nie tylko być gościem ale i współpracować z Iloną i Robertem podczas niektórych wydarzeń i jestem przekonana, że ten projekt ma przyszłość i jest potrzebny. Cenię sobie ich zaangażowanie oraz szacunek do ludzi i świata. To rzadko spotykana kombinacja w dzisiejszych czasach.

Z pełnym przekonaniem polecam firmę Way of Taste jako solidnego partnera do współpracy i już dziś wyrażam ogromną nadzieję na kolejne współprace w przyszłości.

Mika Szymkowiak
Mika Szymkowiak Fotografia

organizacja

Pani Ilona Klein-Tragier jest osobą dobrze zorganizowaną i zorientowaną na realizację celu. Łatwo
nawiązuje kontakty z ludźmi i umie z nimi współpracować. Przeszkody traktuje jak wyzwania.
Uważam, ze jest osobą wiarygodną, odpowiedzialną i godną zaufania.

Anna Kwiatek-Makowska
Pociąg do Iranu